Thursday, August 7, 2014

日付 [Hidzuke]

こんにちは [Kon'nichiwa],

Zoals ik in mijn vorige bericht heb geschreven zijn er een paar jongens in anime die ik zou willen daten. Niet dat ik een super geek ben die ook van die kartonnen anime personen in hun kamers hebben, maar toch. Ik praatte hier laatst met een vriendin over dat er echt jongens in anime zijn die super hot, grappig, hot, leuk, hot, aardig en vooral hot zijn. Waarchijnlijk snap je het wel. 

Tomoya Okazaki. 

Ik zou hem wel willen daten, want hij is aardig, knap en trouw. Ik vind het zeer grappig hoe hij mensen ook voor de grap houdt. Vooral bij Sunohora en Fuuko. Ik bedoel hoe verzin je die dingen? Ik weet dat een heel team met mensen dat doet, maar als hij een echt persoon was, zou ik heel graag Nagisa willen zijn. Daarbuiten is hij echt heel loyaal. Hij gaat met super veel meiden om en toch blijft hij bij Nagisa. In Clannad heb je aan het einde ook een what if he dated Tomoyo. Ik vind dat eigenlijk best slordig gedaan, daar lijkt hij ineens een heel ander persoon...

Edward Elric.

Edward Elric streeft zijn doelen na en is ook zorgzaam. Eigenlijk lijkt hij wel een beetje op Maes Hughes. Hij helpt graag mensen. Ook dat is zijn zwaktepunt. Ze maken daar behoorlijk misbruik van. Maar buiten dat hij dus zo zorgzaam is, is hij extreem sexy. Ik heb ergens gelezen dat er een team Edward Elric is versus een team Edward Cullen. Ik ben absoluut voor team Edward Elric. Ik heb Twilight niet gezien of gelezen, maar dat wil ik nog wel doen. Ik moet toegeven ik vind Edward Cullen ook echt niet niet sexy, maar toch ben ik voor Edward Elric. Mijn vriendin Jonne zal daar wel niet mee eens zijn, want zij houdt heel veel van Twilight. 


Roy Mustang.

Uh hallo, heb je in Brotherhood zijn sixpack niet gezien? En dat niet alleen, zijn sixpack maakt hem niet alleen aantrekkelijk. Anders zou ik the militair dog Havik ook wel willen daten. Okee geef toe Havik is ook sexy. Ander voorbeeld: Scar. Die moordenaar zou ik absoluut niet willen daten. Maar Roy Mustang is koeltjes, grappig, helpvol en sexy.


L Lawliet

Hij stond dan wel niet in mijn antwoord, maar toch zou ik hem wel willen daten. Hij heeft volgens mij geen sixpack, maar toch is hij ook sexy. Eerst vond ik dat niet en vond ik hem maar een rare downie, maar hoe meer ik naar hem keek vond ik hem wel leuk. Hij was grappig, droog en geniaal. Helaas als hij echt zou zijn, zijn er nog super veel andere meiden die hem wel zou willen daten.





No comments:

Post a Comment