Wednesday, August 6, 2014

私自身にインタビュー [Watakushijishin ni intabyū]

こんにちは [Kon'nichiwa],

Ik heb laatst een lijstje met vragen gemaakt om mensen te interviewen. Ik heb ze nu al 3 dagen geleden gevraagd aan hen, maar sommigen geven nog geen antwoord. Mijn vriendin die is net verhuisd en is druk, iemand anders is op vakantie en weer iemand anders is dus nooit online. Ik heb wel de antwoorden van een paar anderen gelukkig. Maar ik wilde de vragen toch zo snel mogenlijk toepassen, dus ik dacht laat ik ze zelf maar beantwoorden. De mensen die ze wel beantwoordden hebben dat niet voor niets gedaan, want als de anderen ook even hebben geantwoord komt ook daarvan een bericht online. Hier komen de vragen en antwoorden:


1. Hoeveel anime heb jij gezien?
21, niet zo veel als een paar vrienden van mij, ik ken zelfs iemand die er bijna 300 heeft gekeken, maar ik probeer niet levenloos als sommige mensen te worden en volgens mij moet het ook niet uitmaken hoeveel anime je gezien hebt.


2. Wat is je favoriete anime?

Ik weet het niet 100% zeker meer, ik ben al aardig wat anime's aan het herkijken, maar ik denk dat het Clannad is.


3. Wie is je favoriete anime karakter?

Ik kan niet bepaald kiezen tussen Edward Elric, L Lawliet en Roy Mustang. Veel mensen zeggen dat ik voor L moet gaan, maar ik heb mijn eigen mening en volg niet graag die van anderen op.


4. Als je een anime karakter kon daten, wie zou het zijn?

Ik denk aan de ene kant Tomoya Okazaki van Clannad, maar aan de andere kant vind ik Edward Elric en Roy Mustang ook heel leuk. Dus daar kan ik ook niet echt goed tussen kiezen. L Lawliet zit er niet tussen, want ik vind hem heel grappig. Het is ook een tijdje geleden dat ik Death Note heb gezien, ik wil hem wel nog een keer zien, misschien dat hij er dan wel tussen zit, maar op het moment kies ik toch echt voor Tomoya Okazaki, Edward Elric of Roy Mustang.


5. Wat is je favoriete genre van anime?

Dat weet ik ook niet helemaal zeker, ik denk toch echt een beetje het zielige en het spannende. Ik kan niet tegen beide, maar misschien is dat wel hetgeen wat ik er goed aan vind.


6. Gebruik jij http://www.myanimelist.net?

Jep, ik vind het persoonlijk gewoon handiger, zo kun je mensen laten weten welke anime je al gezien hebt en welke je ook goed vind.



7. Wat vind je van http://www.livinginkawaii.blogspot.com

Echt super goed, een 10 waard gewoon. Okee ik moet niet zo'n eigen dunk creëren van mijn eigen blog. Ik heb geen idee of ik mijn blog nou goed of slecht moet vinden, dus ik geef ook geen menig.


8. Ben jij ooit naar het animecon geweest?

Nee maar het lijkt me wel heel leuk om er een keertje naartoe te gaan.


9. Hoe ben je begonnen met anime?


Mijn broer drong erop aan dat ik Death Note moest kijken, terwijl ik eerst helemaal niet zo in anime geintresseert was. Als je meer wil weten is hier nog een linkje: http://livinginkawaii.blogspot.nl/2014/08/kaishi.html


10. Wat was je eerste anime?

Bijna bij elk kind is zijn eerste anime Pokemon, maar ik vind eigenlijk dat ik die niet mee kan tellen, dus ik zeg Death Note.


11. Hoe oud was je toen je je eerste anime had gezien?

12 jaar.

  

No comments:

Post a Comment