Friday, August 8, 2014

De Sims 3

こんにちは [kon'nichiwa],

Ik kan het niet altijd over anime of Japan hebben, dus ik wilde een keer over iets anders praten wat ik leuk vind. Ik ben soms echt verslaafd aan de Sims. Als ik eenmaal begonnen ben kan ik echt de hele dag en nacht doorgaan. Mijn familie heet nu Bakker. Ik heb Violetta Bakker (mens), Cas Bakker (mens), Edward Elric (paard) en GraciasMonroe Bakker (mens). Ik kon geen namen kiezen dus ik heb het paard en het kind naar de hoofdpersonages van Full Metal Alchemist vernoemd. 

Ik probeer met Violetta Bakker alle vaardigheden tot maximaal te ontwikkelen. Telkens zorg ik ervoor dat als ze bejaard is ik 70 levenslange blijdschapspunten heb, dan kun je een verjongingsbrouwsel kopen. Aangezien ik dus wil dat al haar vaardigheden tot maximaal wil ontwikkelen heb ik daar geen genoeg tijd voor. Haar werk is het hoogste level in het ziekenhuis. Ze verdient dus aardig veel. Mijn kavel is 64x64 meter en de meubels zijn ook het allerduurst. Ik heb hier ook een hele week aan gewerkt. Waarom wil ik haar vaardigheden tot maximaal ontwikkelen? Dan wil ik haar naar de universiteit sturen. Ze heeft al de optimale uitslag, voor alles een 10, maar toch wil ik alles tot maximaal ontwikkelen. Ik begon ook als eerste met Violetta Bakker

Cas Bakker kwam er als 2e bij. Ik had hem via simzoeker gevonden. Hij is getrouwd met Violetta Bakker. Zijn werk is level 10 in het leger. Ook hij verdient heel veel. Eigenlijk heb ik Cas alleen maar om geld binnen te vissen en inmiddels is hij ook bejaard. Ik laat hem gewoon sterven, want hij is nutteloos. Ik heb hem ook met iedereen die hij kende ook laten ojaa'en, tenminste de meiden dan. Waarom heb ik Violetta laten trouwen met Cas als hij toch nutteloos is? Omdat ik een kind wilde in de Sims.

GraciasMonroe Bakker is het kind van Cas en Violetta. Inmiddels is hij een jongvolwassen man. Toen ik een naam moest kiezen wist ik echt helemaal niet een goede naam, dus ik had maar wat randoms gekozen. Ik heb Graciasmonroe een paardenliefhebber gemaakt, zodat zijn leven gebaseerd op paarden zou zijn. Zijn paard is ook Edward Elric. GraciasMonroe gaat ook niet goed om met mensen, iedereen die hem kent is zijn vijand. Hij is ook beroemd dus heeft een best behoorlijke reputatie. Ik weet niet waarom ik dat gedaan had, ik vond het gewoon vermakend.

Tot slot Edward Elric. Eerst had ik een ander paard en die had ik een veulen laten krijgen. Dat paard heette Scar. Ik heb die ook door iedereen laten haten. Maar uiteindelijk raakte ik dat paard zat, want toen kon Graciasmonroe nog niets met hem doen, omdat hij nog een kind was. Ik heb Scar dus maar uitgehongerd. Best raar, in Full Metal Alchemist was Scar een man, maar hier heb ik er maar een merrie van gemaakt. Ik koos de naam Scar, omdat ik hem door iedereen gehaat wilde hebben. Nog een raar idee is si dat Scar dan de moeder zou zijn van Edward Elric. Maar ik koos de naam Edward Elric, omdat ik eerst Scar voor dat ene paard had dus ik wilde een andere pesonage van Full Metal Alchemist. Edward Elric is beste vrienden met iedereen en wint veel wedstrijden met Graciasmonroe.

Ik had een foto willen maken van de personages en het gezin bij elkaar, maar helaas wilde mijn laptop dat dus weer niet. Ik maakte een screenshot van mijn laptopscherm, maar telkens waren de foto's zwart. Ik had ook wel foto's met mijn mobiel kunnen maken, maar daar klopte dus ook weer zoveel niet aan. Kort gezegd, het lot wil niet dat ik de privacy van mijn simsgezin schend.

In ieder geval, dit was mijn eerste huis (gevonden op Google images)
Helaas kan ik geen foto vinden van het huis wat ik nu heb. Ik had trouwens ook heel even een eenhoorn, maar die raakte ik ook zat.

No comments:

Post a Comment