Wednesday, July 23, 2014

悪い結末 [Warui ketsumatsu] (LET OP SPOILERS)

こんにちは [Kon'nichiwa],

LET OP: dit bericht bevat enkele spoilers, als je het erg vind om te weten te komen dat sommige anime's een zielig einde of een slecht einde bevat dan moet je dit bericht niet lezen.

Ik kan dus super slecht tegen zielige of slechte eindes... Zelfs toen ik klein was moest ik huilen met de disney film Frenky en Frey. Ik ben ook verliefd op Lilo en Stitch, maar soms zit daar ook iets zieligs in en dan komen de tranen ook al omhoog. Maakt mij dat nou een meisje ofzo? Het slaat totaal nergens op, maar toch kan ik niet tegen zielige dingen. Het is wel fijn dat een einde afgerond is en niet zo'n kaal open eindje. Toch loop ik bij beide heel lang in mijn hoofd te malen. Bij death note was het al helemaal erg. Eerst ging L dood, terwijl ik hem zo kawaii vond! En aan het einde moest ik echt huilen... Zo enorm erg! Het was zo'n goed einde en toch is het niet zoals ik het had gewild. Maarja als elke anime of film geen zielige dingen bevat, zou het alleen maar saai zijn... Nou heb ik dus net Full metal alchemist gekeken en Clannad. Ik wil ook nog Full metal alchemist Brotherhood kijken en met Clannad after story ben ik al bezig. Maar bij episode 9 van Clannad moest ik huilen omdat Fuuko dood ging. Nu ben ik daar niet meer zo bedroefd van, want ze komt steeds terug! Op een zeer vermakende manier ook. Maar nu dus even over Full metal alchemist... Het is zo'n goede anime en dan dat einde! Het einde was niet slecht, maar ik vond hem niet leuk... Daarna keek ik de film: the conquer of shamballa. Nou het maakte het einde minder droevig voor mij, maar weer vind ik hem niet leuk! Ondanks dat die ook goed is. Ze bleven aan de andere kant van de poort. Moet je voorstellen hoe dat voor iedereen zoals Winry is! Ik denk er te veel over na ik weet het... Maar ik kan het niet laten. Mijn broer noemde me zelfs een Whiney bitch. Kunnen jullie ook niet tegen zielige eindes of stukken?

No comments:

Post a Comment