Tuesday, July 22, 2014

アニメミュージックビデオ [Animemyūjikkubideo]

こんにちは [Kon'nichiwa],

Dit bericht is iets later dan normaal. Dat komt omdat ik nog maar 5 minuten wakker ben, ik heb namelijk eindelijk de serie clannad afgekeken en dat duurde tot 3.00 uur... oeps ...  Maar eigenlijk snap ik episode 24 niet, ik vind dat een beetje een raar einde en ik keek ook nog even of ik een episode overgeslagen had , maar dat dus ook niet... Als iemand het wel snap zou het fijn zijn als je het wilt uitleggen :) 

 
 Maar ik wilde het over anime music video's hebben. Zoals jullie weten heb ik er gisteren een geplaatst. Ik heb er nu al heel veel gezien, omdat ik vaak ook nieuwe muziek zocht. Vaak als ik een liedje hoor denk ik oke... Maar als ik dus een liedje die samengesteld met anime is dan vind ik hem ineens heel leuk. Ook al heb ik dus geeneens de anime gekeken. Ik keek gek genoeg eerder anime music video's dan dat ik anime keek. Mijn vriendin Naomi die begon ermee. Ze begon ook met anime kijken. Eerst mist ik niet eens wat een amv was, ik dacht dat het anime was... Maar death note was dus mijn eerste anime op aanraden van mijn broer. Ik ben blij dat dat dus mijn eerste anime was, want stel ik keek een slechte/saaie anime, dan zou ik nu geeneens anime kijken. Ik was alleen heel sad bij het einde, want ik kan gewoon niet tegen slechte eindes. Ik heb ook full metal alchemist gezien en daarna komt een film als einde dacht ik, dus die moet ik zien! Ik loop al dagen te malen en mijn broer wil m steeds niet zien, omdat hij dan loopt te gamen... Maarja, terug naar het onderwerp anime music video's. Dus nadat ik death note gezien had ging ik anime music video's zoeken die erbij hoorde. Ik vond de video's veel mooier dan normaal, omdat je het verhaal erbij weet. Dat is nu al 2 jaar terug en ik heb nogsteeds het liedje "I hate everything about you", van Three days Grace op mijn telefoon. Tja, ik heb inmiddels ook alle albums van Three days Grace op mijn telefoon. Toen ik dus hoorde dat de zanger eruit was, werd ik helemaal sad. Hij ging eruit omdat hij vond dat de liedjes niet meer uit hun hart kwamen. Maar ik hou dus heel veel van anime music video's. Ik realiseerde me nooit dat het zoveel werk was om te maken of ik doe het niet op de goede manier, maar ik knip alle stukjes eerst die ik erin wil hebben en dan zoek ik de episodes af en daarna doe ik ze bij elkaar onder muziek. Ik vind het wel leuk dat ik er nu dus eentje zelf heb gemaakt. Ik heb ook een paar anime music video's die ik echt heel leuk vind. 



 Helaas is de amv I hate everything about you van death note die ik ken verwijderd want ik kan hem niet vinden...














No comments:

Post a Comment