Wednesday, July 30, 2014

新しい [Atarashī]

こんにちは [Kon'nichiwa],

Gisteravond was ik bezig met mijn blog en toen beselfte ik dat ik nu al meer dan 2 weken elke dag met mijn blog bezig ben geweest. De maand is ook al bijna voorbij en ik dacht tijd voor een nieuwe lay-out. Jullie weten inmiddels al dat ik heel veel van Clannad hou. Ik heb ook goed lopen denken en ik denk dat ik binnenkort een update van mijn top 5 anime ga maken. Maar ik ben dus best wel blij dat ik dus eindelijk mijn blog bij kan houden. Wat ik de laatste tijd doe is mijn berichten vooruitplannen en hem de dag voor de post het bericht maken. Ik zet de timer dan op die dag en dan om 6.00 uur s' ochteds. Gek genoeg post hij het bericht dan niet. Ik vind dat eigenlijk best irritant. Dit is niet een bericht zoals normaal, maar ik vond het wel even leuk om te delen. Vind je de nieuwe lay-out leuk? Heb jij misschien meer ervaring met dat schema van blogger? 

No comments:

Post a Comment