Sunday, July 27, 2014

アニメレビュー [Animerebyū]

こんにちは [Kon'nichiwa],

Eigenlijk wilde ik een funny moments van Clannad vandaag posten, maar echt alles zat tegen. Ik moest dus wat anders verzinnen wat wel zou moeten lukken, dus ik koos voor een review. Helaas is de kwaliteit erg slecht, want ik heb hem een paar keer door het bewerkingsprogramma moeten gooien. Ik heb een review over school days gemaakt, omdat iemand dus zei dat niets slechter dan die anime is. Nou ik vind nogsteeds als vele anderen Mars of Destruction echt veel slechter. De verhaallijn is namelijk best goed, alleen de uitwerkingen dus niet. Er wordt veel nardruk gelegd op de vrouwelijke lichaamsdelen, dat stoorde mij best wel erg. Op het filmpje kwam ik trouwens net terug van paardrijden en ik had echt geen zin om me om te kleden, dus ik heb het maar in mijn paardrijkleren gedaan. Het is niet bepaald een goede review want er valt niet zo heel veel te zeggen over een niet zo goede anime. Wil je de review alsnog zien dan is hij hier:


Als je de video niet kan zien klik dan hier.

No comments:

Post a Comment