Sunday, August 3, 2014

反応 [Han'nō] (LET OP SPOILERS)

こんにちは [Kon'nichiwa],

LET OP: deze blogpost bevat spoilers, als je de anime Full Metal Alchemist nog niet hebt gezien, maar wel nog wil zien kan je beter wachten met deze blogpost lezen totdat je de anime hebt gezien!  

Woehoeee! Dit is al mijn 21e bericht! En aangezien er 7 dagen in de week zitten en 21 gedeeld door 7 3 is, betekent  het dat ik al 3 weken mijn blog heb weten te onderhouden. In ieder geval, ken je Maes Hughes van Full Metal Alchemist? Ja hoor... Weer Full Metal alchemist. Ik vind zijn reacties zo leuk! Tenminste reacties... Hoe hij over zijn dochter en vrouw praat, zo grappig! 

Maes Hughes is een heel vrolijk karakter. Hij praat met iedereen waar hij een beetje close is over zijn vrouw en dochter. Hij is best close met Roy Mustang. Het is niet toegestaan om zomaar iemand te bellen onder werk. Toch doet hij dat met Roy Mustang. Hij praat dan altijd over zijn dochter, zijn vrouw en dat Mustang een vrouw moet krijgen. Ook is hij best close met de Elric broers en beschermt en help ze graag. Maes Hughes is iemand die mensen graag helpt. Het zou me eerlijk gezegd niets verbazen als hij op een andere manier dood ging tegen iemand zou zeggen: "Wait, look first at the picture of my wife and doughter, aren't they adorable :3" Maar helaas hij moest in de originele door die stomme water homunculus en in Brotherhood door Envy. In de originele serie had ik de hele tijd al een scheithekel aan Envy, omdat hij irritant was. Niet dat ik hem eruit wilde hebben, maar zeker aan het einde van de serie toen hij Edward vermoordde haatte ik hem. In Brotherhood vermoordde hij hem een keer bijna, toen vond ik m wel grappig eigenlijk. TOTDAT hij Maes Hughes vermoordde. Waarom zou je nou zo'n grappige vent vermoorden? Ik had eerst de originele Full Metal Alchemist gezien en toen ging ik zoeken of in Brotherhood Maes Hughes ook dood ging. Ik had ergens gelezen dat dat niet gebeurde. Maar helaas wel dus.


Maar genoeg over Maes Hughes. Kijk maar naar zijn dochter en vrouw zo schattig :3 Tja als Maes Hughes het niet meer kan moet toch iemand anders het doen. Het leukste moment vond ik toch wel van Maes Hughes toen Elicia jarig was en een paar jongens op haar feestje met haar wilde spelen. Winry zei dat ze op zo'n jonge leeftijd al een kleine hartenbreekster is. Ineens pakt Maes Hughes zijn pistool en zegt dat ze goed moeten luisteren en als ze ook maar iets met Elicia doen dat ze met hem te maken krijgen. Ook vond ik een heel leuk moment toen Elicia dus zei hoe oud ze was en Maes Hughes en Winry waren van: Aaah wat schattig. Kort gezegd, ik vind Maes Hughes awesome!

Eigenlijk had ik een video willen maken van alle momenten als Maes over zijn dochter en vrouw praat, maar ik heb Pinnacle niet meer en verder heb ik helaas ook geen ander programma meer...

No comments:

Post a Comment